Klasa dwujęzyczna w roku szkolnym 2024/2025
Test predyspozycji językowych odbędzie się w dniu 28. maja 2024 roku o godzinie 8.00 w naszej szkole.
W celu zapisania ucznia do klasy dwujęzycznej należy wejść w link: Klasa dwujęzyczna nabór
następnie kliknąć w zakładkę Klasa 7, odnaleźć w tabeli naszą szkołę i kliknąć jej nazwę, wejść w zakładkę Wypełnij wniosek, wypełnić go i przesłać.
Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym do oddziałów dwujęzycznych na poziomie klas VII w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Łódź na rok szkolny 2024/2025
Data | Etap rekrutacji, czynność rodzica* kandydata | |
---|---|---|
od 13 maja | do 24 maja | Składanie do szkół z oddziałami dwujęzycznymi dokumentów (deklaracja oraz zgoda rodziców/ prawnych opiekunów) Dopuszcza się złożenie deklaracji w formie elektronicznej poprzez przesłanie jej skanu na adres kontakt@sp116.elodz.edu.pl lub w formie papierowej w sekretariacie szkoły po uprzednim kontakcie telefonicznym. |
28 maja, godz. 8:00 | Sprawdzian predyspozycji językowych w szkole podstawowej, która prowadzi oddział dwujęzyczny. | |
18 czerwca | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywny wynik sprawdzianu predyspozycji językowych. | |
21 czerwca | 26 czerwca | Składanie przez kandydatów, którzy uzyskali pozytywny wynik ze sprawdzianu predyspozycji językowych kserokopii świadectwa promocyjnego do klasy VII, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Uwaga! |
28 czerwca | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. | |
28 czerwca | 5 lipca | Złożenie przez rodziców kandydata pisemnej woli uczęszczania kandydata do oddziału dwujęzycznego w danej szkole podstawowej. Uwaga! |
9 lipca do godz. 15:00 | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych. |
Postępowanie uzupełniające
11 lipca - rekrutacja uzupełniająca odbywać się będzie bezpośrednio w szkołach podstawowych z oddziałami dwujęzycznymi, które dysponują wolnymi miejscami.